Z6_HQ8A1O82KGNRD0QAPMKPHVJB20
Z7_HQ8A1O82KGNRD0QAPMKPHVJB27
Web Content Viewer
СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА ВИДИН

Емилиян Енчев е завършил Висшия селскостопански институт (ВСИ) в Пловдив през 1992 година, с професионална квалификация „Инженер-агроном“ и специалност „Полевъдство“, както и Университета за национално и световно стопанство (УНСС) в София през 1998 година със специалност „Икономика и управление на търговията“.
Той е бил началник на Общинската служба по земеделие във Видин и като директор на Областната дирекция „Земеделие“. По време на трудовия си стаж е работил и като лицензионен специалист, одитор, банков експерт в областта на кредитирането, главен експерт „местни данъци и такси“ в общинската администрация и др.
Телефон: +35994 / 609457
Е-mail: sekretar@vidin.bg
Z7_HQ8A1O82KGNRD0QAPMKPHVJBI4
Web Content Viewer
Секретарят на общината организира и отговаря
- Дейността на общинската администрация, условията на работа на служителите и информационно-техническото обезпечаване на дейността им;
- Деловодното обслужване, документооборота и общинския архив;
- Дейността на звената по гражданска регистрация и административно обслужване и останалите звена от общинската администрация, съгласно действащата структура на подчиненост към него;
- Утвърждава Вътрешните правила за реда и организацията на административното обслужване на физическите и юридическите лица;
- Разгласяването и обнародването на актовете на общинския съвет и на кмета на общината;
- Работата с молбите, жалбите, сигналите и предложенията на гражданите и юридическите лица;
- Поддържането в актуално състояние на избирателните списъци в общината, организационно-техническата подготовка и провеждането на изборите и местните референдуми;
- Oрганизира обмен на опит и внедряването на добри практики в работата на администрацията;
- Oрганизира атестирането на служителите в общинската администрация;
- Утвърждава длъжностните характеристики на служителите в общинската администрация;
- Организира и контролира изпълнението на задачите и действията, свързани с прилагането на Административно процесуалния кодекс, Наредбата за административното обслужване, Закона за администрацията, Закона за държавния служител и подзаконовите нормативни актове, свързани с тяхното приложение;
- Изпълнява други дейности, определени от нормативни актове.